Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 518 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba www stránek dle standardů
Báňa, Tomáš ; Dostalík, Martin (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice tvorby webových stránek dle standardů. Součástí práce je stručná historie problematiky tvorby webu, návody, postupy a potřebné informace, které jsou úzce spjaty s tvorbou moderního a úspěšného webu. Výstupe práce je kompletní funkční web.
Metodika tvorby internetových stránek
Zkoumalová, Barbora ; Kuchařová, Eva (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vytvoření nové internetové stránky pro společnost ABB přívěsy s.r.o. Aktuální webové stránky firmy budou modernizovány především s ohledem na funkční zpracování a kvalitní SEO analýzu. Praktická část zahrnuje vytvoření grafického návrhu a postup zpracování finální internetové prezentace. Internetová stránka je vytvořena na základě poznatků majitele firmy.
Návrh marketingové strategie pro high-tech firmu
Drgonec, Igor ; Rympler, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá využitím marketing a jeho pod kategórie online marketingu na vytvorenie obecného postupu alebo návodu na zavedenie a zvýšenie popularity mobilných aplikácii vyvinutých firmou Programatori s.r.o. a tým aj propagáciou firmy samotnej. V práci budú použité najmä nástroje online marketingu ako sociálne siete, a SEO optimalizácia. Tieto nástroje sa budú využívať počas celého životného cyklu aplikácie.
Návrh internetových stránek
Zeman, Oldřich ; Moravec, Antonín (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout a realizovat nové internetové stránky pro firmu Klempířství a pokrývačství Pavel Maňoušek, které budou více reprezentativní, než stávající webová prezentace.
Analýza a návrh optimalizace elektronického obchodu
Bureš, Petr ; Hudák, Michal (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a optimalizaci internetového obchodu. Jejím hlavním cílem je navrhnout optimalizace z pohledu online marketingu, informační architektury, webové analytiky a dalších slabých stránek, které jsou výstupem analýzy. Zvolená problematika je řešena pomocí několika nástrojů a metod. V práci je provedena vybraná data miningová metoda analýzy nákupního košíku, která je aplikována do reálného provozu internetového obchodu. Přínosy jednotlivých návrhů jsou na závěr ekonomicky zhodnoceny.
Marketing Communication
Váhovská, Viktória ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This Diploma thesis focuses on the marketing communication of the company named Záhradní vinařství. The issue of interest will be explained in the theoretical part, which will serve as the foundation for the outputs of the analytical part of the thesis. Based on the conducted analyses, an appropriate marketing communication strategy will be suggested in the practical part of thesis.
Model e-marketingu firmy
Hladišová, Dana ; Hladiš, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce popisuje možnosti, které elektronické obchodování může nabídnout firmám podnikajícím prostřednictvím internetové sítě. Kterých postupů se má firma držet, aby dosáhla úspěchů využitím e-marketingu.
Proposal of E-commerce Solution Based on the Dropshipping Model
Blažek, Ľubomír ; Červienka, Juraj (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with e-business in general and specializes in the production of e-shop, which uses the model of dropshipping to operation. The paper covers the entire process of creating e-shop. The analytical part focuses on finding a suitable partner and analysis of open source platforms that are used in the development of e-shops. The practical part describes the selection of a partner from the analytical part as well as the entire process of creating e-shop.
Návrh internetových stránek
Vidlák, Marek ; Smejkal, Ladislav (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce má za cíl navrhnout moderní a dynamické internetové stránky. Vytvořené webové stránky by měly poskytnout kompletní podnikatelský nástroj pro prezentaci konkrétních produktů včetně jejich možného zakoupení on-line. Práce klade důraz na uživatelskou přívětivost stránek, jejich strukturu, a tím i snadnější propagaci. Součástí práce je i potřebná teoretická základna pro danou problematiku.
Návrh internetových stránek
Zemánek, Lukáš ; Burget,, Radek (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o návrhu řešení designu a struktury nových internetových stránek po předcházející analýze stávající webové prezentace. Obsahuje zhodnocení nedostatků a kladů stávajícího webu a návrh designu, funkcí, struktury kódu a obsahové struktury nových webových stránek pro možnost následné aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 518 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.